Λιβανός: Μεγάλο στοίχημα για τις ιχθυοκαλλιέργειες η επένδυση στην καινοτομία και στο branding
Τη βιώσιμη ανάπτυξη, την επένδυση στην ποιότητα των προϊόντων, την επένδυση στην καινοτομία και σε νέα προϊόντα, το branding, την επίλυση του χωροταξικού ζητήματος και την ενημέρωση των καταναλωτών, ανέδειξε ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Σπήλιος Λιβανός ως προϋποθέσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου της ιχθυοκαλλιέργειας, που έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγροτική ανάπτυξη. Σε … Συνεχίστε να διαβάζετε το Λιβανός: Μεγάλο στοίχημα για τις ιχθυοκαλλιέργειες η επένδυση στην καινοτομία και στο branding.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί